Do pobrania ofert niezbędny jest plik xml z ofertą sklepu. Jeżeli został dodany, Twoje oferty powinny pojawić się w promowaniu w ciągu 24h od zasilenia konta.
Oferty sklepu integrujemy na podstawie pliku xml w formacie Nokaut, Ceneo lub Google Shopping.
Adres pliku dodaj w Centrum Sprzedawcy w zakładce Oferta > Konfiguracja xml, wybierając typ oprogramowania Twojego sklepu z listy (adres pliku pojawi się automatycznie) lub wklej adres pliku, jeżeli go posiadasz (adres pliku znajdziesz w panelu administracyjnym swojego sklepu).
Aby zapewnić użytkownikom komplet informacji dotyczących Twojej oferty, dodaj logo sklepu, opis sklepu i dane kontaktowe dla klientów (edycja danych sklepu na pulpicie w Centrum Sprzedawcy). Pamiętaj również, aby uzupełnić koszty dostawy (zakładka Sklep > Koszty dostaw).
Nie mamy określonych wymiarów, jakie powinno mieć logo sklepu. W Centrum Sprzedawcy dodaj logo w prostokącie, w dobrej rozdzielczości. Postaraj się, aby miało jak najmniejszą ilość tła. Dodane przez Ciebie logo skonwertujemy do rozmiarów naszej ramki.
W Centrum Sprzedawcy, w zakładce Oferta > Konfiguracja xml przeprowadź import testowy. Jeżeli wynik importu testowego jest poprawny, upewnij się że Twoje konto w Nokaut.pl jest zasilone. Oferty pobieramy tylko w przypadku zasilonego konta.
Jeżeli wynik importu testowego jest negatywny, napisz do nas na adres kontakt@nokaut.pl - zdiagnozujemy problem i pomożemy w integracji.
Oferty są pobierane automatycznie po zasileniu konta w Nokaut.pl oraz standardowo aktualizowane 2x na dobę, o godz. 18 oraz 3 rano.
Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@nokaut.pl z informacją, w jakich godzinach aktualizujesz swoje oferty - dobierzemy odpowiednie sloty importowe, aby zapewnić maksymalną aktualność danych Twoich ofert.
Sprawdź, czy informacje w Twoim pliku xml są aktualne. Jeżeli dane w pliku są aktualne, import pobierze zmiany w najbliższym automatycznym slocie (godzina 3 rano lub 18). Możesz też zlecić natychmiastowy import (button Import na żądanie znajdziesz na pulpicie w Centrum Sprzedawcy) - koszt importu na żądanie to 3 zł, kwota zostanie pobrana z Twojego salda.
Za kategoryzację oraz grupowanie ofert odpowiada nasz autorski system. Część kategorii, głównie elektronicznych, grupowana jest szczegółowo, wykorzystując specjalnie przygotowane algorytmy nad którymi czuwa Dział Jakości. Nasza baza wzorcowa jest cały czas rozbudowywana o nowe produkty pojawiające się na rynku.
Jeżeli chcesz poprawić sposób grupowania Twoich ofert, musisz szczegółowo przeanalizować aktualne powiązania kategorii znajdujące się na stronie Twoja oferta w Centrum Sprzedawcy, a następnie przesłać swoje uwagi pod adres moderacja@nokaut.pl. Warto postarać się, aby nazwy Twoich kategorii w pliku XML były jak najbardziej zbliżone do nazw kategorii Nokaut.pl, których lista znajduje się pod adresem https://sprzedawca.nokaut.pl/integracja/kategorie.xml. Nie jest to konieczne, lecz ułatwi naszym moderatorom szybkie stworzenie odpowiednich powiązań.
Warto też upewnić się, że nazwy producentów nie zawierają błędów ani niepotrzebnych znaków, oraz porównać nazwy ofert zawartych w Twoim pliku XML z nazwami poprawnie zgrupowanych produktów występujących w Nokaut.pl. Jeśli Twoje oferty pojawią się samodzielnie obok tych samych produktów, które grupują kilka-kilkadziesiąt ofert, warto – jeśli to możliwe – dostosować nazwy ofert Twojego sklepu w pliku XML. Ułatwi to automatyczne zgrupowanie danych ofert z już istniejącymi produktami.
Nowe oferty powinny zostać zintegrowane automatycznie i być widoczne w serwisie w ciągu 24h. Część ofert grupowanych precyzyjnie wymaga zatwierdzenia przez moderatora kategorii, oferty takie mają w Centrum Sprzedawcy status ‘oczekująca’. Jeżeli status oferty nie zmieni się w ciągu 48h, skontaktuj się z nami pod adresem moderacja@nokaut.pl
W przypadku zmiany zdjęcia na inne należy zmienić również adres url zdjęcia, żeby zmiana została wykryta przez import. Jeżeli adresy url do nowych zdjęć nie zostały zmienione, skontaktuj się z nami pod adresem moderacja@nokaut.pl - zlecimy ręczną aktualizację zdjęć.
Dane oferty zostały pobrane przez import szybciej, niż została pobrana paczka zdjęć. W takim przypadku oferta jest widoczna bez zdjęcia, a w najbliższy weekend uruchamiany jest proces pobierania wszystkich zdjęć i są one dopisywane do oferty.
Na stronie produktu na pozycję oferty wpływa stawka CPC, przesyłam link do instrukcji z informacją, jak zmieniać stawki http://www.nokaut.pl/dl/ZarzadzanieStawkamiCPC.pdf
Na pozycję sklepu na stronie kategorii, oprócz stawki CPC, wpływają również:
- popularność wśród użytkowników - oferty częściej klikane automatycznie pną się wyżej
- jakość i ilość zdjęć produktu
- tytuł oferty - powinien zawierać jedynie niezbędne informacje o produkcie, aktualne promocje należy
zawierać w tagu <promo>
- jakość opisu - opis powinien być dokładny i wyczerpujący
- ilość udostępnianych cech produktu - informacje o wariantach produktu, takie jak kolor, rozmiar czy
parametry techniczne, powinny być zawarte w tagu <property>
Na stronie wyników wyszukiwania pozycję oferty wyznacza dopasowanie do wyszukiwanej przez użytkownika frazy.
Nokaut.pl jest siecią reklamową, oferty wspólpracujących z nami sklepów pojawiają się:
- w porównywarce cen Nokaut.pl
- w Google Shopping Ads
- we wspólpracujących z Nokaut.pl serwisach pratnerskich, z odpowiednim dopasowaniem konekstowym
Tak, do adresu strony docelowej dodajemy kody śledzące dla Google Analytics. Ruch z naszej sieci
reklamowej znajdziesz w Google Analytics pod frazami:
- Nokaut
- Sales Intelligence
Uwaga! Kody nie są dodawane do adresów sklepów, które w pliku xml mają dodane własne kody śledzące dla
Google Analytics.:
Nokaut.pl jest siecią reklamową - współpacujemy z wieloma serwisami partnerskimi, z których ruch jest określany w statystykach jako Nokaut Network.
Liczba wizyt w Google Analytics różni się ze względu na metodologię liczenia w stosunku do klików w naszych statystykach. Nasze statystyki raportują każdy klik (nawet jeżeli nie przejdzie on walidacji, wtedy jego wartość wynosi 0zł). Natomiast wizyta wg Google Analytics to przeglądanie witryny przez danego użytkownika z przerwami pomiędzy kolejnymi odsłonami nie dłuższymi niż 30 minut. Innymi słowy jeżeli użytkownik dokona kilku przeklików z nokaut.pl do danego sklepu, z tym że odstęp czasu pomiędzy tymi klikami nie będzie większy niż 30 minut, to Google Analytics zaraportuje to jako jedną wizytę z wieloma odsłonami.
Nie podpisujemy umowy, wymagana jest jedynie akceptacja regulaminu podczas rejestracji konta. Regulamin jest dostępny na stronie https://salesintelligence.pl/regulamin-dla-sprzedawcow-nokaut-pl/
W celu dokonania płatności zaloguj się do Centrum Sprzedawcy
https://sprzedawca.nokaut.pl/zaloguj
a
następnie wybierz zakłądkę Płatności > Zasilenia.
W formularzu zasilenia wpisz wybraną kwotę (minimum 300 zł) i osobę zamawiającą, następnie kliknij button Wygeneruj fakturę proforma, aby zasilić konto. Następnie przejdź na dół strony, do sekcji Twoje niezapłacone faktury i zasil konto płatnością elektroniczną lub pobierz dane do przelewu.
Po zaksięgowaniu wpłaty faktura proforma automatycznie zostanie zamieniona w fakturę VAT.
Kod BIC Swift: INGBPLPW
iban PL74 1050 1764 1000 0090 3150 8576
ING Bank Śląski SA
Wpłaty zaksięgowane na naszym rachunku bankowym weryfikujemy przynajmniej 2x dziennie, natomiast weryfikacja wpłat za pomocą szybkich płatności następuje automatycznie w ciągu kilku minut.
Aby przyspieszyć zasilenie konta polecamy korzystanie z szybkich płatności.
Oferta po zaksięgowaniu wpłaty powinna pojawić się w serwisie najpóźniej w ciągu 24h.
Nie wysyłamy faktur - o wystawionej fakturze zostaniesz powiadomiony mailowo i będzie ona dostępna do pobrania w Centrum Sprzedawcy w zakładce Płatności > Historia rozliczeń > Tylko zasilenia konta (faktury).